Passion for Homes Group söker en Administrativ assistent "TJÄNSTEN ÄR TILLSATT"
Uppdaterat: 17 mars
Vi är ett snabbt växande företag inom fastighetsbranschen som arbetar med uthyrning av privatbostäder, hyresrätter och förvaltning av fastigheter.
Strukturen består av flera bolag med samma ägare som erbjuder olika tjänster men arbetar inom samma bransch.
Därför söker vi nu en person som vill arbeta med varierande administrativa uppgifter med stort fokus på hyresadministration och kundservice. Viss ekonomi och bokföringsarbete kopplat till hyresadministrationen kan förekomma och därför ser vi att kandidaten har en god förståelse för grundläggande bokföring. Huvudansvaret kommer ligga i hyresadministrationen, vilket betyder utskick av hyresavier, påminnelser, kundkontakt, samt avstämning av intäkter och kostnader kopplade till hyresadministrationen i bokföringen. Övrig administration kommer också förekomma och blir en del av kandidatens ansvar.
Som person behöver man vara flexibel, engagerad, stresstålig, lösningsorienterat, samt kunna ta egna initiativ. Man kommer få jobba med stor frihet under ansvar. Eftersom vi är ett snabbt växande bolag så ska man kunna hoppa in och hjälpa till där det behövs samt inte vara rädd för nya uppgifter.
"TJÄNSTEN ÄR TILLSATT"
Önskemål
Grundkunskap i bokföring - krav
Grundkunskap i Excel – krav
Erfarenhet av Fortnox - krav
Tidigare erfarenhet av upprättande av avtal – önskemål
Behärskar svenska och engelska på mycket god nivå - krav
Anställningsform: tillsvidare 80%-100%.
Erfarenhet
Krav: Administrativ assistent minst 1-2 års erfarenhet
Utbildning: Eftergymnasial utbildning två år eller längre inom Företagsekonomi, handel och administration
Språk: Svenska och Engelska flytande
Låter detta fortfarande intressant? Hör av dig isåfall.
Börja maila mig ditt CV till hr@passionforhomes.se
Vi kontaktar dig därefter.
