Passion for Homes letar Administrativ ekonomiassistent i Stockholm
Uppdaterat: 8 apr. 2022
TJÄNSTEN HAR BLIVIT TILLSATT
Vi letar efter en person som vill arbeta med varierande administrativa uppgifter men även med stor fokus på hyresadministration, ekonomi och bokföring. Arbetsuppgifterna skulle bestå till stor del av hantering och ansvar av hyresadministrationen, vilket betyder utskick av hyresavier, påminnelser, kundkontakt, samt avstämning av intäkter och kostnader kopplade till hyresadministrationen i bokföringen. En del av den administrativa uppgiften blir att ta fram hyresavtal, skicka ut dem och ha ett övergripande ansvar för dessa.
Som person behöver man vara flexibel, intresserad, lösningsorienterad samt kunna ta egna initiativ. Man kommer få jobba med stor frihet under ansvar. Eftersom det fortfarande är små bolag inom bolagsgruppen så ska man kunna hoppa in och hjälpa till där det behövs samt inte vara rädd för nya uppgifter.
Kunskapskrav/önskemål:
· Grundkunskap i bokföring
· Grundkunskap i Excel
· Erfarenhet av Fortnox
· Tidigare erfarenhet av upprättande av avtal – önskemål
· Behärskar engelska på god nivå - krav
Omfattningen kommer vara till en början mellan 70-80% med stor möjlighet till en 100% tjänst i framtiden.
Låter detta fortfarande intressant? Hör av dig isåfall.
Börja maila mig ditt CV till nelida@passionforfinans.se
