top of page
Passion for Homes

Vad händer på Passsion for Homes?

Vi anställer

Uppdaterat: 22 feb.

Söker administratör och koordinator


Arbetsbeskrivning


Företagsbeskrivning

PASSION for HOMES har sedan 2013 specialiserat sig på säkra och trygga uthyrningar av bostadsrätter, villor och hyresrätter i Stockholm.


Rollbeskrivning

Detta är en deltidsanställning som eventuellt kan omvandlas till heltidsanställning. Som administratör kommer du att ansvara för dagliga administrativa arbetsuppgifter som består av att sköta hyresadministrationen, fakturera, hantera kundärenden, svara i telefon, hantera post och hjälpa till med våra hyresgäster kring hyresfrågor, avtal och felanmälningar. Rollen är placerad i Stockholm och kräver arbete på plats på vårt kontor.


Qualifications

  • Erfarenhet av administrativ support och kundservice

  • Förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter i en miljö med högt tempo

  • Utmärkt på koordinera, organisera och drivande

  • Tycker om att arbeta självständig och är lösningsorienterat

  • Stark skriftlig och muntlig kommunikationsförmåga

  • Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt

  • Behärskar Microsoft Office Suite, särskilt Excel och Word eller Apple.

  • Erfarenhet av att arbeta i Fortnox eller Visma är en fördel

  • Enklare redovisningsförmåga och bokföring är ett plus

  • Gymnasial examen eller högre i företagsekonomi eller liknande

  • Erfarenhet att ha arbetat som mäklarassistent eller hyresadministratör är ett plus


Typ av anställning

Del/Heltidsanställning 70% - 100%


Skicka din ansökan, personligt brev och CV

Carolina Henning




86 visningar0 kommentarer
bottom of page